UpShare.dk - Evolving Your Business

Microsoft 365 OneDrive for Business

Verdensklasse datasikkerhed for din virksomhed


OneDrive for Business er et datalager i skyen der tillader brugerne at synkronisere filerne og tilgå dem fra både webbrowsere, mobile enheder og via en mappe på computeren. Der er tale om en filhosting service der dækker både helt små og helt store virksomheders behov. Også i forhold til sikkerheden.


Masser af plads

I løber aldrig tør for plads: der er minimum 1 TB plads til hver bruger i den mindste pakke. 


Sikker løsning

Onedrive for Business kommer med indbygget datasikkerhed i verdensklasse.


Stabil drift

Med en garanteret oppetid på 99,9 % er du sikker på at arbejdet kommer til at køre gnidningsfrit.


Identitetsstyring

Brug Active Directory Integration til at administrere brugernes adgang og tilladelser


OneDrive for Business integreret i Office 365

OneDrive for Business en integreret del af Office 365 og/eller SharePoint Server som tilbyder lagringsplads i skyen hvor du kan gemme, dele og synkronisere jeres filer. Du kan opdatere og dele dine filer fra alle enheder med OneDrive for Business: Fra mobiltelefoner og tablets til computere. Du kan endda  arbejde på Office dokumenter sammen med andre på samme tid!

 

Upload dokumenter på alle enheder

Hvis du bruger Office 365 får du 1 TB plads i skyen til OneDrive for Business. Til det formål kan du enten hente app'en der både findes i versioner til Mac, PC, IOS, Android og Windows Mobile. Du kan også tilgå filerne via browseren.

 

Der er forskel på OneDrive for Business og OneDrive

Microsoft tilbyder en den lagrings service som bare kaldes OneDrive. Du bruger det måske allerede til at lagre dokumenter og andet indhold i skyen. Denne service adskiller sig fra Onedrive for Business:

Onedrive er et personligt online drev som du får med din Microsoft eller Outlook konto. Du kan bruge det frit til at gemme dokumenter, billeder og andre filer i skyen, dele det med venner og endda samarbejde om indhold. Du bestemmer helt selv hvordan du ønsker at bruge det.

OneDrive for Business er tiltænkt virksomhedsformål. Derfor er OneDrive for Business administreret af din organisation og tillader dig at dele og samarbejde om dokumenter med andre ansatte. Administratorerne i din virksomhed bestemmer hvad du kan gøre i biblioteket.

Selvom du ikke kan forbinde din personlige OneDrive med din Office 365 Business konto, så kan du kopiere og flytte filer imellem de to. For at gøre det skal du blot:

  • Synkronisere begge versioner af OneDrive på din computer.
  • Åbn begge foldere på samme tid og copy/paste eller træk filerne fra en folder til en anden.
  • Synkroniser begge foldere igen.

 

Dine dokumenter er også tilgængelige offline

For at tilgå dokumenter gemt i OneDrive når du er offline, kan du installere OneDrives skrivebordsapp. App'en laver automatisk en folder på din PC der syncroniserer dokumenter mellem OneDrive og din computer, så du kan arbejde på dine dokumenter når du er offline og alligevel stole på at de altid er synkroniseret.