UpShare.dk - Evolving Your Business

Microsoft 365 Planner får styr på samarbejdet

Med planner får I mere fra hånden og kan let organisere og tildele opgaver.



Slut med rod i samarbejdet! 

Nu kan I let få overblik over aktuelle og fremtidige projekter, oprette planer, organisere og uddeligere delopgaver.

Fildeling og kommunikation via chat og beskeder foregår gnidningsløst og det er nemt at sende statusopdateringer om projekterne til de medarbejdere det vedrører.

I kommer hurtigt igang med Planner og værktøjet er både nemt og intuitivt at bruge. Den grafiske brugerflade gør det nemt at overskue og få overblik. Synkroniseringen gør at det virker på tværs af enheder - ligesom resten af Office 365 pakken.


Gnidningsfrit samarbejde

Få det fulde overblik


Oversigtsfunktionen Mine opgaver giver en komplet liste over alle dine opgaver og status på tværs af alle dine planer. Hvis I samarjbeder flere om en plan, vil teamets medlemmer på den måde have fuldt overblik over, hvem der arbejder på hvad og hvornår delopgaverne forventes at være løst.


Samarbejde om opgaver


Planner er udviklet til Office 365 og giver jer derfor mulighed for at knytte dokumenter og filer til opgaver og samarbejde om dem. I kan endda kommunikere om opgaverne uden at skifte mellem programmerne. Med Planner er alle teamets diskussioner og leverancer samlet omkring planen, og de glider ikke fra hinanden i brugen af forskellige programmer.



Planner - det store overblik og de mindste detaljer

Adgang fra alle enheder


Planner virker ligesom resten af Office 365 programmerne på tværs af alle dine enheder. Uanset om du bruger Ipad, Iphone, Android, PC eller Mac så vil du og dine medarbejdere kunne tilgå deres Planner. Og appen vil altid være synkroniseret. Det giver jer det fulde overblik - til hver en tid og uanset hvor du er.